Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-19, 15:07   #228
slapshot
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Igång igen efter landslagsuppehållet, har varit ett par rejäla brasklappar så det känns bra att jag avstod spel de första två matcherna.

Morgondagens spel:

2013-11-20 20:00HockeyAllsvenskanAsploven HC vs Timra IK 2 ML 82 2.560

2013-11-20 20:00HockeyAllsvenskanIF Bjorkloven vs Sodertalje SK 2 ML 72 3.100

2013-11-20 20:00HockeyAllsvenskanIF Troja/Ljungby vs VIK Vasteras HK 2 FT 100 2.000



Spel på bortalaget i samtliga, och tankarna går lika i alla matcherna. Grundkapaciteten mellan lagen samt hemmalag som inte imponerat nämnvärt på just hemmaplan.

Timrå gick på en mina och låg under med 0-5 efter halva första i matchen mot Bofors* direkt efter uppehållet, förlust med 3-7. Bättring sen dess och senast fick de utdelning då Djurgården kördes över med 6-0. Välbehövligt för det orutinerade Timrå, tror på ett uppsving de närmsta veckorna.


Björklöven hade en galen streak med 6 raka trepoängare innan de åkte på en förlust i förra matchen, imponerande med deras trupp. Oddsen har dragit iväg alldeles för mycket imo sett till lagens kapacitet. Södertälje ligger i botten men är inget bottenlag.


Troja gjorde det bra senast och hade ledningen borta mot KHK men föll ihop i tredje, en period som man förlorade med hela 0-5. Västerås snäppte upp sig rejält de sista matcherna innan uppehållet och spelet ser ännu bättre ut nu efter uppehållet. Rakare spel och det märker man framförallt i pp där lagets backar gjort hälften av målen i de senaste matcherna. Senaste matchen mot Karlskrona var avgjord efter 10 minuter då det stod 3-0, resten av matchen höll sig de gulsvarta på rätt sida.





Värdelös för tillfället eller variansen emot mig? Fan vet, krigar på iallafall


*Bofors = BIK Karlskoga
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat