Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-09, 17:43   #69
Methodwaste
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clappen Visa inlägg
Jag tror nog inte att grabbarna spelar på matcher som är osäkra. Att man ens bettar på en match innebär ju att den är överoddsad eller säkrare än någon annan imo.
Slap me men det finns inga säkra matcher, men visst spelas det på matchen för det finns ett värde i oddset. Men cappern (Icash i detta fall) spelar 2.5U på det högsta oddset, inte fem, varför?, jag gissar att det beror på att han inte anser den lika säker som det officiella 5U bettet.

Det officiella spelet har ett odds på ~1.80ish, IO liret på ungefär 2.10. Ett odds på 2.10 betyder automatiskt att det är en "osäkrare match" jämfört med 1.80 liret, om du nu har maxbettat på båda och förlorar på IO-liret så är du garanterad minus idag i och med att en eventuell vinst från officiella liret inte täcker upp insatsen på det inofficiella.

Bara tankar här alltså, säger inte att man måste göra så här, men personligen föredrar jag att köra samma insatser som de cappers jag följer.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat