Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC
Provat flera gånger. Första gången (ca en månad sen) så sa de att mitt uttag skulle prioriteras, men det var bara skitsnack uppenbarligen. Har rapporterat till SBR och ska klaga hos IBAS nu tänkte jag och sedan upplysa dem om det.
|
Fick mina pengar i morse. Då hade jag väntat i ungefär 6 veckor. Var ganska säker på att det var kört och att jag kunde vinka adjö till de stålarna. Plötsligt trillade de dock in på MB-kontot. Innan detta har jag varit i kontakt med IBAS och gambling commission. Kan bara uppmana dig om att anmäla det hela till båda dessa parter.
Förhoppningsvis löser det sig för dig. För övrigt är hela situationen otroligt märklig, om det nu faktiskt är som de säger, att tekniska problem har legat bakom, varför gick de inte ut med det tydligt från början. Som det är nu kommer de ju fan inte ha en spelare kvar. Jag sätter definitivt inte min fot där igen i varje fall.