Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-21, 16:45   #33
alle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Pampas s.i.r känns hyper intressant, har ju gått super bra den senaste tiden.. och känns som de kan bli lite små körning från början.. tycker pampas känns som en kul chansspik..

Sen är jag inne på Jonas Moberg i andra avd.. leder inte han hela vägen med Mon petit Cheval? absolut är On Hold en given utmanare Men ta 20 meter med lite trafikproblem?
Vågar kanske inte spika honom eftersom Jonas inte är en höjdare i sulkyn, men tycker han är en riktigt duktig tränare! 2 hästars lås så är man förbi de loppet!

Avd 4 tycker jag Nettles ser intressant ut, har varit riktigt uppåt de 2 senaste och senast blev det bara fel och den nollan är bara att glömma! Allt sparat iaf och de krafterna kan han använda idag istället. Tycker annars loppet ser vidöppet ut.. tycker inte de 2 förhandsfavoriterna ser särskilt roliga ut, dom har gått helt okej i ett par skitgäng.. men inte mött hästar av Nettles kaliber! Dock är det tillägget som vållar problem! Men jag tror Magnus Jakobsson är revansch sugen efter missen med on hold

5
5,12
ALLA
11
ALLA
3

ett kul chanssystem! får se vad det blir!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat