Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-22, 20:10   #64
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Back in business. Nog en av de som sjöat mest under veckan. Vart nästan travnykter och inte brännt mer än 20 kr. -20 på en vecka är fan starka papper men nu är det dags att sätta tänderna i en från början oduglig omgång.
Nu tror jag ju inte att varken Julio eller Månprinsen är klara men Marre vinner även om han blir struken. Kan nästan springa en träningsrunda i skogen och få pengarna på posten.
1a Verymuchkiss Karsk möter inte mycket till hästar om man ser till tidigare motstånd men trodde ju på Linslusen senast på V75 efter samma premisser som visade sig vara ett bedrövligt drag. Kan vara samma nu.
2 Andra tror jag att Clas Svensson vinner tämligen lätt. Knappt spännande. Favoriten får smaka såg. Kul drag kan 2an vara. Lite klen kanske men kan vara intressant i spets.
3 Marre
4Inte spikar jag en kamel som hellre hoppar än travar och som dessutom stått över.
5 Maverik har sett skaplig ut och får säkert spets tidigt. Svårslagen. Nikita är bra. Vid gardering.
6 De som överhuvudtaget har tanken på att strecka Democrat borde spika Robin Ru. Gick bra mycket bättre till slut senast, Nu dock lite distansminus från bakspår.
7 Har halvsvårt att se hur Amiralen ska bomma mot det här gänget.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat