Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-24, 19:46   #11
ImHappyAgain
Banned

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 363
Standard

Avd 1: Rinner Real Showman undan från ledningen eller räcker det att dubbla med O.F.V.Continue? Övriga är väl bortlottade för inte kommer Search Launcher hålla upp ledningen efter 500 meter?

Avd 2: Kan det räcka med 3, 6, 8 och 11 i det här loppet, eller missar jag någon nu?

Avd 3: Det känns som det är låst på 1 och 2 ifall de inte tar livet av varandra i starten!

Avd 4: Tolv hästar så överlever man!

Avd 5: Vågar man spika en tvååring? Tveksamt, men gör man det så får det bli nr 2 Enya Boko, annars tar vi hela fältet även här.

Avd 6: Får Prey Frontline leka hem detta utan tävlan kan det vara en spik, men annars ser det klart mer öppet ut. Nr 5 Avanti L.M. samt nr 6 Freeman T.Porter känns tidiga. Men även 8, 9, 10, 11 och 12 är ju bra hästar men kommer de komma in i matchen från dessa spår?

Avd 7: Nr 4 Amazing Man har ju gjort det riktigt bra även om jag aldrig tror på hästen. Men visst ser det bra ut för nr 7 Nugget's Face? Tilläggshästarna nr 10 El Mago Pellini samt nr 12 Dreams Take Time står ju i en klass för sig men kan de runda treåringarna?

För 10 000 rader med spik i sjätte tror jag systemet sitter. Nu har man en vecka på sig att göra det rätt eller spika fast misstagen.
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat