Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-25, 17:51   #19
oggeb

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Jag har i princip ALLTID ATG-Live, men jag håller med om att det är snålt, inte av spelarna som ifrågasätter avgift på denna "tjänst", utan det är självklart så att det är ATG som är den snåle och boven i dramat!

Det är för mig principen som är det viktigaste - vi spelare får travsporten att gå runt och med stora plus, varje år, samtidigt som vi "straffbeskattas" med både inlämningsavgifter, vinstavgifter, ATG-Liveabonnemang, spelavdrag, entréavgifter etc. Detta är ren och skär skandal!

Vi spelare får svensk travsport att gå runt - en folkrörelse och proffsinrättning som omsätter många miljarder varje år och som sysselsätter runt 300 000 människor och ändå måste man vara småaktiga på ATG och "pungslå" oss på en tjänst som i de flesta andra länder är gratis (alltså ATGs utbud)... Vi svenskar betalar alltså för att utländska spelare skall kunna se och spela på vårt inhemska trav!

Men, detta torde ju vara i linje med allt annat här i Sverige - skit i de svenska intressena och skänk bort skiten till utlandet! PK-Sverige, i ett nötskal!

Grattis!!!
Med ditt resonemang skall alla sporter där det finns pengar inblandat vara gratis att se på. Utan publik och supportrar så finns inte professionell idrott eller sport.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat