Citat:
Ursprungligen postat av prototyp
Hejsan!
Egentligen är det så att jag gillar www.toto.ee mer än svenska ATG Live pga av att kommentatorerna är bättre samt att man slipper mkt av allt tips och infosnack om man går via den estniska sidan.
Jag omsätter en hel del på trav varje och har så gjort under cirka 25 år så för mig är det verkligen inte pengarna. Utan helt enkelt att jag gillar att kunna kolla liven utan att logga in, vara registerad och allmänt uppkollad.
Pga av att jag värnar om mitt privatliv spelar jag via ATG-ombud eller ute på banan. Betänk att ATG i samband med skatteverket för några år sedan frös alla konto i ett dygn för att dom skulle kunna stämma av med varandra.
|
Det är precis det som är anledningen till att jag aldrig spelar via nätet, jag vägrar att registrera nåt ATG-konto där storebror kan ha koll på precis hur mycket jag spelar och eventuellt vinner. Eftersom jag själv har valt att stå utanför ATG:s övervakning så får jag snällt acceptera att betala avgifter både när jag lämnar in och hämtar ut. Men det är ju mitt eget val.