Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-26, 10:48   #40
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Men de 50 kr måste du ju spela i blindo, dvs utan värmningar baninfo mm.

Och det ska isåfall komma från en som har allt och lite till gratis (du har sagt du jobbar med travtips)

Se det ur spelsynpunkt istället, det är ju alldeles säkert småspelare för vilka den här lilla kostnaden har betydelse, och antagligen spelar dessa så lite eller mest för nöjes skull att de inte heller har "behov" av arkivet. Hur stor del är 99 kronor i procent om personen omsätter typ en tusenlapp i månaden? Den ska läggas till de redan höga avdragen som vi har i Sverige på spel.

En variant vore ju typ 5 dagar gratis och sedan betala isåfall men då blir väl såna som du griniga !?

Tycker verkligen inte det är ett orimligt krav att sändningar ska vara gratis, se det som reklam för verksamheten istället , inte fan tar vanliga tv-kanaler betalt för reklamen de visar ?

Tvärtom sponsrar ju ATG sina sändningar i TV till TV-bolagen.

Inte ens Svenska Spel tar betalt för sin streaming.

Jag förstår inte alla griniga typer som pratar om snåljåpar hit och dit, borde inte spela etc.
Jobbar i en spelbutik. Får ingenting gratis. Däremot har även jag ett konto hos ATG med köpt årsabonnemang på ATG-LIVE. Enda anledningen varför jag har konto hos ATG är ju att det förenklar väldigt mycket när man vinner pengar hos dem. Samt tillgången till lopparkivet. Tror inte att jag någonsin har satt in pengar på det där kontot. Spelar endast via butiker med vinstbevakning. Vinsterna hamnar på ATG kontot och därifrån överför jag pengarna till mitt vanliga bankkonto. Enkelt och bra. Och för det andra så bryr jag mig inte att det kostar och spela i butiker med avgifter, eftersom jag vill att de ska finnas kvar. Man får så mycket mer information när man pratar med andra spelare, hästägare, kompisar till kuskar och allt därtill.
  Ge poäng Svara med citat