Roger Walmann har fine sjanser på tirsdag
V64 Eskilstuna: Roger Walmann tar turen til Eskilstuna med tre stallhester denne tirsdagskvelden. Han reiser med klare seiersambisjoner.
- I utganspunktet tror jeg alle mine tre hester skal være med og kjempe om seieren, forteller Roger Walmann. Felles for hestene er at de holder fin-fin form. Selv med litt sjanseartede startspor på et par av mine hester kan jeg ikke være annet enn posistiv med hensyn på seierssjansene.
- Det er 4 Prawns i V64-5 som er stallens beste vinnermulighet. Hesten står fint til spormessig, og sikrer seg en fin posisjon i dette løpet. Slett ikke umulig at Johan Untersteiner kan klare teten på direkten. Hesten går imidlertid fint fra alle posisjoner, slik at han skal kjempe om seieren i dette løpet.
- 7 Right Or Wrong (V64-3) kommer fra fersk seier på Mantorp. Han viste i det løpet at han er i fin orden, slik at han kan runde til seier selv fra tillegg. Han er en stor outsider i mine øyne.
- 11 Mellby Amulett (V64-6) har gjort mange fine løp på slutten. Vi kunne vært heldigere med sporet, men møter klart overkommelig motstand. Kommer hun inn i løpet fra bakspor tror jeg på en framskutt plassering igjen. Hun er et tidlig kryss på kupongen, avslutter Roger Walmann.