Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra
Hur ska du ha det? Är kostnaden för ATG LIVE "minst sagt försumbart" och du inte vill bli registrerad varenda gång du kollar på det
ELLER
Argumenterar du främst för att du vill bli bjuden på ATG LIVE och andra saker för att du spelar på trav?
Sedan så heter organisationen Black Cobra och inte BlackCobra. Jag vet det då jag har haft en föreläsning om dem i samma veva som jag började använda användarnamnet på bettingsidor. Det är anledningen till valet av namnet då jag inte trodde folk var så lättstötta.
Det är ungefär samma sak som att säga att "kassapersonal" och "kassa personal" betyder samma sak. Du får gärna fortsätta denna diskussionen om mitt användarnamn i pm om du vill för jag tror inte det är riktigt on topic men påhopp försvarar jag mig helst emot då admin lät din text vara kvar.
|
Jag anser att alla livesändningar borde vara gratis och streamas till alla som behagar titta utan att det skulle kosta ngt överhuvudtaget
Detta är rent principiellt. Summan är för mig försumbar.
Jag är inte lättstött, men gav dig svar på tal eftersom du påstod att jag skulle ha ngt att dölja och jag skulle ha svårt att verka i vårt nutida samhälle. Är inte det ett personligt påhopp om något? VA?!
Om du har Blackcobra som användarnamn kommer folk att göra naturliga kopplingar i sina huvuden. Det fattar du väl? Eller? Det handlar inte om att vara lättstött utan folk gör sina reflektioner...Enkel logik, eller tycker du inte det?