Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-27, 18:28   #70
mkarlsson

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Också väl påläst ovanligt tidigt i veckan, alla hästar är redan kollade i arkivet.

Men kommer Enya Boko till spets? Eileen Boko var ju ruskigt startsnabb i förra starten och inte omöjligt att Ludde ger Christoffer order att gasa järnet här och bara släppa om Onceforall face skulle komma!

Har Real Showman form torskar han aldrig från spets. Men formen är inte given. Jag kommer nog spika på rubbet om han värmer bra, men helt givet är det som sagt inte.

Big bill bac lär vinna felfritt ja. Ser tunt ut bakom, så mycket möjligt att jag inleder med 2 spikar.

Prey har vart nära åka dit några gånger på slutet. Tuffare emot nu och som stor favorit är han given att försöka fälla!
Skulle se det som en fördel om Enya gick bakifrån.. Lennartsson bara kör rakt fram landar nånstans 2, 3 ytter. Eileen Boko lär ta spets och enbart släppa till Ludde. Så risken är väl sen att det inte är någon som sätter upp tempot och då blir det såklart svårt för Enya och övriga att komma in i matchen.

Du har säkert rätt i att Real Showman inte torskar från spets om formen finns där. Men jag tycker ibland att han visat lite dålig skalle och fallit igenom lite väl lätt från spets.
Men frågan är om det finns några bättre spikar?
mkarlsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat