Citat:
Ursprungligen postat av maddmax
Briljant som vanligt Wagner. Jag misstänker att det inte var något flatbet på Bajen? 
Men visst är det du säger sant. Jag tappade 17-18 units på tio dagar för ett par månader sedan och det får väl dessutom ses som relativt milt. Jag har haft betydligt värre streaks (om än med mindre kassor) men visst kändes det.
När det gäller mitt beklagande ovan så tror jag alla håller med. Det är bättre att förlora ett spel tidigt än att dra ut på det. När andra sidan har 10+ i odds på liven vid något tillfälle men man ändå förlorar så är det surt. Men jag ska inte klaga. 
|
Ähh, det där med flatbet fungerar ändå inte. Vet både du och jag och alla som varit med ett tag.
Teori är en sak men praktik något helt annat. För att flatbet ska fungera krävs först och främst en motpart som ställer upp till 100 %. Så det sprack ju redan där. För övrigt så var 2004 efter mina
riktigt goda år kom jag på. Kan sammanfattas på detta vis.
Före 1998. Blev det inget över att samla på hög på grund av splittrat liv och leverne.
1999-2001. Bra. Riktigt bra.
2002. Wagnerår.*
2003. Som 1999-2001.
2004 och framåt. Jodå allt är ju pengar och det täckte driften plus lite till.
Wagnerår
* Mitt uppe i värsta guldåldern lyckades jag gå marginellt back det året. Det gick väl lite halvknackigt och så hamnade jag i dåligt sällskap. Blev så hjärntvättad att jag till och med började spela emot mitt tidigare riktmärke Unibet.

Är nog väldens sämsta ryggare. Har alltid gått min egen väg och det cementerades ännu hårdare efter detta lilla hack i livskurvan.
Starkare än så var man alltså inte och så gick det som det gick. Råkade ju haspla ur mig det på
Spelombudsmannen och vips så var det någon som plockade upp bollen och myntade uttrycket. Tror det var nostradamus (nostra) för er som möjligen var med på den tiden.