Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-28, 21:06   #236
Arizto

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1138

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1838549

Brisbane Roar återfick Berisha efter skada senast,han gick på knock och gjorde 1-0 efter 5min mot Wanders. Man imponerade och vann med 3-1,skall sägas att Wanders är grymt starka borta då det var första förlusten sedan december förra året. Man har 10-1 på 3 matcher hemma denna säsong och ser riktigt starka ut.

Perth Glory brukar vara ett bra defensivt gäng som släpper in få mål på bortaplan, men saknar nu några viktiga kuggar. Från Tottenham värvade Gallas gick ut skadad senast,samma med Jamieson som troligtvis är borta säsongen ut samt att Burn åkte på en avstängning. Ut med rutin och inne med ett gäng spelare som saknar erfarenhet från A-league.

Räknar med att hemmalaget äger matchen från första minuten och bör ta ledning redan i halvtid.Sugen på HT/FT,men ända vettiga oddset hittar vi hos 188bet, som jag tyvärr inte får igenom några spel hos just nu.Finner ändå detta spel klart intressant.

Ogiltigt spel-ID: 1838556

Sydney har skapat sig lite arbetsro efter 3 raka segrar. Hade flax senast då man avgjorde på övertid efter att ha fått Bojic utvisad och Wellington bränt flera bra chanser. Som jag varit inne på tidigare så blandar man högt och lågt,men hemma gör man nästan alltid mål. Utöver att Bojic är avstängd har även Tiago åkt på 8 matcher avstängning vilket gör att man får rotera i defensiven.

Newcastle kommer med 3 raka segrar där unge Taggart gjort 6 mål. Formen på topp och jag räknar med att Taggart kommer att få några goda chanser mot Sydneys svajjiga defensiv. Helt klart ett bra odds på överspelet utifrån rådande förutsättningar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
patrik_g (+2)
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat