Citat:
Ursprungligen postat av maddmax
Briljant som vanligt Wagner. Jag misstänker att det inte var något flatbet på Bajen? 
Men visst är det du säger sant. Jag tappade 17-18 units på tio dagar för ett par månader sedan och det får väl dessutom ses som relativt milt. Jag har haft betydligt värre streaks (om än med mindre kassor) men visst kändes det.
När det gäller mitt beklagande ovan så tror jag alla håller med. Det är bättre att förlora ett spel tidigt än att dra ut på det. När andra sidan har 10+ i odds på liven vid något tillfälle men man ändå förlorar så är det surt. Men jag ska inte klaga. 
|
Flatbet på Bajen? Tror inte att det var så farligt. Det var just sättet det skedde på som var så opsykologiskt. Man befann sig redan på ett sluttande plan och det här blev spiken i kistan. Det som bekräftade en stark säljsignal, för att tala aktiespråk.
Sen om man ska förlora så ska man göra det ordentligt. Givetvis. Mycket bättre med rejäla 0-4 än sena 1-1 på stopptid. Förstår inte folk som är missnöjda med stora förluster i enskilda matcher. Kostar ju lika mycket ändå och det är sena fittningar på stopptid som river hål i själen och förkortar jordelivet med åtskilliga månader.
Det var just sånt som fick mig att dra i nödbromsen hos Betfair när jag slutade tvärt över natten. Det
normala är ju att laget som ligger under kvitterar på slutet. Här var det matcher som var kryssade och klara som tippade över på stopptid och det är inte lika vanligt. Alltid åt fel håll också.
Men med ny bettskena och några kortisonsprutor för reumatismen så var man människa igen, efter några år.
Rena yrkesskador men det var inte ens lönt att söka ersättning.