Citat:
Ursprungligen postat av clarund
Avd 1) vinner Ludde, brasklapp att den tidigare varit stänkrädd, brukar dock bli bättre med tiden.
Avd 2) Har redan rekat en liten insats på Ground Proximity till 9,5 ggr i mitt spreadsheet, dock långt ifrån klar men bättre än strecken iaf.
Avd 3) 50/50 att Reven spetsar och isåfall måste han ha bra chans då han får löpa ut. Glöm senaste starten. Plus om bf bak. Tycker Raja är lite väl uträknad mot detta dassgäng. Tänkbar spik Reven, annars även Raja.
Avd 4) rätt öppet, formstall Stenströmer, dvs nr 9 förstahäst för mig. Gillar verkligen favoriten nr 2 distansen ??
Avd 5) Som du säger, och veckans bästa spik, nr 5 Onceforall Face bara vinner om den fungerar, viss brasklapp för att man inte har koll på tvååringarna men den här bombar hem loppet minst 1 på 3 och bara 19% just nu = given spik.
Avd 6) Prey må ha god vinstchans, som Åke S säger, värsta motståndarna på bakspår men spelmässigt är han överskattad, gardering/gå emot har värde .
Avd 7) Bandit Hornline slipper nu Amazing Man men två strukna gynnar förstås tilläggshästarna.
Avd 7)
|
Känns identiskt med Chrille "59 miljoner":s idéer denna vecka nu när jag lyssnade men kan garantera att så inte är fallet, jag lyssnar aldrig på andra.
Lade spelet på Onceforall Face redan igår i mitt sheet så alltid något "bevis"
Jaja lycka till du me Chrille

sanslöst vad lika det blev förutom att han inte har med Olympic Kronos i första trots gardering, den är chansspik för mig.