Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-30, 09:50   #12
algottfridsson
 
algottfridssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 97
Sharp$: 926

Cycling
Stats: 79 - 134 - 1
ROI: 117.04%
Vinstprocent: 37.09%

Standard

Det blev ett par skrällar igår.

Både Chisnall och Wade försvann ut, men annars så blev det som förväntat.

Har slängt ett getöga på oddsen som släppt. Ett odds som lockar ä Adrian Lewis till 1.91.

Möter idag Michael van Gerwen i bäst av 17 leg. Gerwen imponerade inte i sin match, men vann ändå med 6-1. Men när motståndaren endast träffar en av tolv dubblar, så bli resultatet så.

Lewis och andra hand imponerade betydligt mer. Hamnade i underläge, lite trögstartad, men kom snart igång, vann bekvämt över Kevin Painter med 6-3.

Att spelbolagen tror att det är 50-50 mellan de båda förstår jag inte. Gerwen har haft svårt för Lewis på sistone, och är inte i samma form som han.

Jag tror nog att Gerwen är Lewis favoritmotståndare, dem både vill ha ett högt tempo, men det har passat Lewis bäst på sistone.

En annan negativ aspekt med Gerwen, är att han har svårt hålla ledningar, hamnar i ett överläge, slappnar av, motståndaren kommer ikapp, och Gerwen kan inte tända till igen. Han tappade två ledningar som han hade i VM-finalen, samt även en ledning just Lewis i Grand Slam of Darts.

Har ännu inte plaacerat något spel, men värdet finns definitivt hos Lewis. Avvaktar odds på Pinnacle Sports innan jag bestämmer mig.
algottfridsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat