Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-10, 20:07   #25
Exakte

Exaktes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 307
Standard

Är en ganska anonym person överallt. Det har av olika anledningar blivit så att jag mest observerar det som skrivs och sedan drar mina egna slutsatser utan att själv ta del i diskussionerna. Jag har suttit i chatten i veckor utan att säga ett ord, så jag känner alla er men ni känner inte mig, creepy creepy.
En av anledningarna kan vara att jag från sängen bara når musen och inte tangentbordet
Hursomhelst, jag är 20 och håller för närvarande hus i Stockholm eller Karlstad men har under tonåren flyttat runt mellan olika länder och städer, skolan tog stryk av det och jag sökte mig till inkomster på nätet istället.
Jag har under hela 2009 haft mina enda inkomster från poker och studiebidrag, men då jag tröttnat något enormt på pokern och jag har tappat intresset för själva spelet helt så omskolar jag mig till det här istället.
Jag har flyttat över min rulle från pokern och det innebär att jag sitter på en ganska stor rulle utan någon lång erfarenhet inom betting bakom mig, men vi får se hur det går med den nu..
Exakte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat