Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-30, 19:50   #118
patrik_g
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-12-01 01:05NHLNew York Islanders vs Washington Capitals 2 ML 8 1.920



Min NHL-forn är ju upp och ner och igår missa jag båda. Men här tycker jag mig hittat ett riktigt bra odds där även ML ingår.


Islanders såg jag igår på teve mot Detroit. Islanders hade hemmaplan men var bedrövliga. Förlorade med 5-0 mot Detroit och när jag såg dom igår förstår jag att man har fem raka förluster (10 förluster på 12-senaste) och 22-insläppta mål på dessa fem matcher. Man har faktiskt släppt in näst flest mål i ligan med sina 90-insläppta på 26-matcher. Bara Calgary är sämre med sina 92. Släpper in i snitt 3,46 mål per match. Att förstamålvakten Evgeni Nabokov går skadad märks just nu. Pualin (stavningen) som stod igår får inte förtroendet ikväll. Så in med orutinerade Anders Nilsson ikväll. Kul att svenska målvakter får chansen, men ska man vara ärlig håller inte Nilsson NHL-klass enligt mig. Inte blir det lätt ikväll med Ovechkin i fin form (delad ledning i skytteligan) i mot sig ikväll.


Washington är en besvikelse ännu. 17-plats av 30-lag är ju inte en placering man ska ha med detta lag. Raden: 1-1-3 fem senaste är ju inte den bästa formen, men senast slog man iaf formstarka Montreal med 3-2 hemma.


Jack Hillen och John Erskine saknas. Frågetecken dessutom för Brooks Laich.


Visst Caps är inte bästa slag kanske. Men Islanders är verkligen i slag och an är ju ett bottenlag så enkelt är det. Man har offensiv spets men får ju inte till det.

1.92 hos BS på Washington känns riktigt fint alltså och trycker in hela 8-units och det är mycket för att vara NHL. Men det känns verkligen befogat.
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2013-11-30 klockan 19:52.
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat