Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-30, 21:15   #84
prototyp

prototyps avatar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 95
Standard

Ett Alternativ till ATG Live - sändningar via datorn är ju att vistas i en Live-butik. Fördelen kan ju vara den sociala biten, men även dess nackdel. Ibland är det så skönt att vara en del av ett socialt sammanhang. Ibland när butiksinnehavaren genom sitt tysta medgivande tillåter folk att sitta och supa i spelbutiken är det inte lika skimrande kul längre...Detta har jag upplevt i flera spelbutiker i Stockholmsområdet. Vid flera tillfällen har jag blivit hotad när jag har sagt till vissa individer att dom ska upphöra med sitt antisociala beteende. Har även talat med ATG:s säkerhetsavdelning om detta. Men ingenting händer, ingenting görs. Noll procent action.
ATG besöker aldrig sina ombud. En kompis till mig som var ATG-ombud under många år fick besök av ATG två gånger på tio år.
Om det fanns riktigt bra Livssändningar skulle jag inte behöva uppehålla mig i en spelbutik egentligen. Men ATG verkar inte förstå vad service egentligen är. En god självklar naturlig form av service vore gratis ATG Live till alla.
ATG borde lyssna aktivt på sina kunder, vilka är de som bär upp travet till syvende och sist. Är det så konstigt att travet tappar procent i omsättning varje år när man väljer att ignorera oss spelare i mångt och mycket?
prototyp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat