Spel 7: Baltimore Orioles - Toronto Blue Jays
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.27 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 -100411
Det funkade igar, sa.. Varfor inte?
Jag tycker dagens match-up ar annu battre for Toronto och oddset ar annu hogre. Sjalvklart hoppar jag pa mitt favoritlag igen. Blue Jays ar 3-1 efter fyra matcher, O's 1-3.
For Blue Jays sa startar vansterhante Dana Eveland. Han kommer senast fran Oakland dar han hade en tung sasong senast, fylld med skador. 2008 visade han dock prov pa att han ar en pitcher som kan bli en naturlig del av MLB. Han har gjort en valdigt bra forsasong med 1.80 ERA pa 25 spelade innings. 21 K's mot 6 BBs. En annan sak som jag tror kommer vara en fordel for Toronto ar att Eveland ar leftie. Det ar tidigt pa sasongen och da har pitchers ett litet overtag. Vansterhanta pitchers ar mer sallsynta och har darfor ett storre overtag.
Baltimore skickar fram David Hernandex. Gor sin andra sasong i MLB och Baltimore, gjorde 19 starter forra aret. 4-10 med 5.42 ERA var resultatet av 2009. Har gjort en bra forsasong, 3.00 ERA pa 15 innings med imponerande 20 strikeouts. Jag staller mig lite fragande till om han kommer ha samma tur med Toronto da laget har varit ganska duktiga pa att vanta ut pitchers (19 walks hittills).
Ser vi till bullpen har bada lagen bade gett och tagit. Toronto och Jason Frasor gav upp en seger i sin forsta match men har efter det spelat betydligt battre. Baltimore har tre en-runs forluster och igar var deras relievers minst sagt ett stort skal till detta. 2.79 ERA pa Toronto, 4.72 pa Baltimore.
An en gang ar Blue Jays relativt stora underdogs. Visst, offensiven har inte varit lysande men man far in runs. Eveland har sett bra ut och bor inte raknas som samre an Hernandez. Jag tycker att 2.27 ar ett bjudodds och kor pa Toronto idag igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|