Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-04, 11:56   #31
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1570
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Grejen är ju att vi har 0-5 i handikapp plus barfota.

Går ju inte att veta vilka svenska hästar som presterar fullt ut efter båtresa och tävlar på ett underlag som inte liknar det vi har här hemma.

Har du den kollen är det bara att gratulera, sist hade som sagt ingen den kollen.

Man kan förstås hoppas på att historien upprepar sig och att en smaskig jackpot skeppas tillbaka över viken men jag tvivlar på det. Där finns dock ytterligare ett skäl att stå över.
Skulle alla ha DEN kollen är det ingen idé att ha trav alls, då skulle alla ha 7 rätt på en enkelrad. Var och en får bli salig på sin tro. Vill du ej spela, så spar kulorna till annan omgång eller köp romåcola.
Vi vet ju inte alltid hur hästarna klarar resa och underlag även om dom bara åker 20 mil, varierar ju hela tiden.
Jag kommer rikta in mig på några få ideer jag har, toppar dom med kuskar jag litar på och gillar. Sedan är slumpen en faktor men utan den vore trav trist.
Om du sätter din egen ide en sån här omgång kanske du får 10 gånger mer hävstång nu än om det varit tävling i Sverige.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat