Citat:
Ursprungligen postat av clarund
Nu är jag lite dum och ger feedback som liknar kritik lite väl kort inpå, men skit samma du verkar vettig och kan säkert ta det och det gällde ju inte alla rätt !?
"Kuskkrav" är i min tankevärld kvasikrav eller åtminstone nära.
Lite beroende på upplägg förstås.
Har man inte redan gjort en chans/spelvärdering i systemet?
Fast visst, vinner Erik 8 avdelningar är väl utdelningen långt under vad den borde vara, så visst skulle man kunna krava bort ytterligheter eller nära ytterligheter.
Det här tankarna har inget med utfallet idag att göra då jag inte vet vad du hade för krav.
Förklara gärna om du tycker att du har en bra krav-variant.
|
Det är faktiskt inget kuskvillkor vi åker på nu när jag letat som en galning. Tror jag hittat anledningen nu faktiskt.
Utdelningsintervallet verkar det vara. För med Parodie i första hade vi haft sex rätt och om Untersteiner eller Lennartsson som vann det spelar ju ingen roll för kuskkravet faktiskt. Så det handlar enbart om att radvärdet enligt HPT skulle vara under 75 000 kronor. Det var ju lite surt för det kan jag knappt tro.
Vi har de tre favoriterna i sjätte avdelningen ju.
Hästarna 3 och 8 där är A-häst och då är det villkoret inne (3-4 a-hästar) och på den lappen skulle Poochai med Erik i sista vara med som är B-häst faktiskt.
Men 14 000 till kanske runt 35 000 kan jag tänka mig och sen vinner Ragata så är värdet max 40 000 inför sista. Det är här det strular riktigt ordentligt faktiskt. Usch vad surt det var nu... :(