Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-05, 08:26   #310
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Det är faktiskt inget kuskvillkor vi åker på nu när jag letat som en galning. Tror jag hittat anledningen nu faktiskt.

Utdelningsintervallet verkar det vara. För med Parodie i första hade vi haft sex rätt och om Untersteiner eller Lennartsson som vann det spelar ju ingen roll för kuskkravet faktiskt. Så det handlar enbart om att radvärdet enligt HPT skulle vara under 75 000 kronor. Det var ju lite surt för det kan jag knappt tro.

Vi har de tre favoriterna i sjätte avdelningen ju.

Hästarna 3 och 8 där är A-häst och då är det villkoret inne (3-4 a-hästar) och på den lappen skulle Poochai med Erik i sista vara med som är B-häst faktiskt.

Men 14 000 till kanske runt 35 000 kan jag tänka mig och sen vinner Ragata så är värdet max 40 000 inför sista. Det är här det strular riktigt ordentligt faktiskt. Usch vad surt det var nu... :(
Ett tips när du letar vilka krav som du sprack på är att helt enkelt avaktivera ett i taget och kolla vilket som gör att du fick ett rätt till.

Och precis som Viroid påpekat så vete tusan om det inte är "bättre" med en renare kravuppsättning och slumpa bort rader ner till lämplig insats istället. En del kravtyper och kravtypskombinationer ger effekter som rätt så slumpmässiga ändå.

Surt att inte få en spänn med så bra idéer.

Trav är svårt men V86 är ännu svårare.