Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril
Det där med att reducera ner slumpmässigt känns nästan ännu sämre för då kan det verkligen försvinna rader som man absolut inte vill ska försvinna, men det är svårt det där. Med facit i hand skule vi gått all in på ett system men ibland spelar vi två olika system för att ha olika spikar och igår gjorde vi så.
Sen måste jag lära mig (vilket jag inte tänker på) att det kan vara kalkon att spela enbart V8 på rader som ger under 250 000, eller för den delen även runt 100 000 vara och nedåt. För åker du i fel lopp så kan det bli miljoner om igår och en sjua, eller flera är guld värda då men då står man där med lång näsa. Så här kommer jag definitiv tänka om.
Kuskkrav kan vara ok ibland även om det inte reducerar ner systemet speciellt mycket. Men jag får bli bättre med HPT helt enkelt 
|
Gränsen för att spela V8 brukar jag försöka lägga vid den nivån där det inte blir utd på 6r längre.
Bortsett från omgångar med jackpot så är spelar jag "Endast alla" för att inte satsa pengar i potter som ger utdelning väldigt sällan. Men spricker man på två bottenstreckade där man hade favvarna så kan ju 2-fel-utdelningen bli rätt okej ändå.
Det där är en balansgång som man själv måste avgöra. 250000 är dock GALET högt och då riskerar du rätt så rejäla summor om det blir storskrällar där du spricker.
Jag skulle inte ha några V8-rader alls ( om det inte är jackpot ) om jag redan har ett utdelningsfilter på "minst 75k"!