Citat:
Ursprungligen postat av kola65
EJ ÅBY (Bergsåker) hoppas det är ok trots träden?
Många intressanta tankar här, själv har jag kollat saxbanan Bergsåker eftersom 99% av spelarna lägger sin tid på huvudbanan kan man hitta guldkorn på saxbanan :-)
V5:1) 9 By Air (75%) är kvällens överlägset största favorit !
Vinner också normalt, hittar skrällar i andra avdelningar ikväll :-)
V5:2) 7 Sky Rocket (33%) tämligen klar favorit med Westerholm, bra chans definitivt!
Vill ha med 4 Spinellie (5%) som är totalt bortglömd, om favoriten har en dålig dag så ?
9 All The Way (16%) får också plats på kupongen, vill ju gärna ha favoritfall här!
Sista strecket på 10 Dream Scandi Boy (6%) som bör vara förbättrad med lopp i kroppen?
V5:3) 1 John Rigel (11%) måste numera ha allt serverat och lucka,
perfekt läge ikväll mao, vinnarhålet och lucka 150 kvar beställes härmed :-)
2 Sol Bellman (20%), 6 Brenne Bragd (17%) & 10 Ekke Ålj (28%) dock normalt vassare!
Varnar dock även för 4 Eros M.O.(8%) som är ute på rätt distans här !
Tvilling 1,4 skulle smaka fågel här :-)
V5:4) Vore jag säker på att 1 All Above Ås (31%) kan hålla upp ledningen här,
Då kunde jag nog tänka mig att spika den, men det är jag inte så jag garderar loppet!
11 Ballad Hornline (24%) är dock ingen duvunge, kan runda alla ?
12 Veloce Nero (6%) med lopp i kroppen? Tar även med 13 Todays Shotgun (7%)
V5:5) Hopplöst lärlingslopp avslutar och sunda lösningen är att helgardera loppet !
Jag är dock inte på något sett sund och väljer att chans spika och hoppas på det bästa
9 Yourrs Sincerely (27%) blir mitt val i loppet !
Spikar därmed Johanna Nordin som kört 3 lopp och som bäst varit 3:a i ett B lopp ;-)
Dock har hon i samtliga starter innan kört mycket sämre häst (Mystery Lavec)
Lärlingsloppen tenderar att bli överpacade och hon har smygläge med en bra häst!
|
Starta en ny tråd om v5 på bergsåker istället!
Blir så sjukt rörigt här inne annars!