Ämne: cardbet
Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-06, 18:39   #26
antonzz
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Jag vet inte riktigt vad du förväntar dig att jag skall svara på det men när jag gjorde uttagen på morgonen så hade jag alltid pengarna på eftermiddagen samma dag.

Ibland får du ju tänka som så också att om spelbolaget i fråga inte vill ha tillbaka dig som kund så erbjuds inte alltid bästa servicen


Kanske de Men allt löst nu! Fick pengarna senare på morgonen, tog väl runt 55-56tim att få in dom på skrill. Fick ett mail där dom bad om ursäkt för fördröjningen och så skriver dom att det första uttaget tar alltid längre tid för dom måste gå igenom så alla regler/villkor osv följts när man tagit deras bonus.
Så nästa uttag kommer "gå snabbt" som dom skriver, får man verkligen hoppas, har kvar 1k euro där ungefär så kommer göra ett uttag till, kan uppdatera nästa vecka hur det går. Dom avslutar mailet med att skriva "Maila oss gärna också som du gjorde nu så kan vi alltid försöka skynda på uttaget."

Så ni som inte fått några pengar på 2 dygn m.m, maila dom och fråga hur det går med erat uttag så dom inte glömmer bort det(?)

Efter att ha läst riktigt mycket skit om deras pokernätverk, att dom krånglar med utbetalningar etc, så var man ju bra orolig
antonzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat