Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-06, 21:55   #96
laxdasen
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Alla som anstränger sig för att hitta vinnare och även delger bra info ska hedras.Ett forum har flera funktioner. Spel. Visst socialt snack. Humor. Att jag skriver som jag gör ibland beror på att utan humor så dör alla branscher. Spelar ingen roll vilken det är.Jag vill att detta forum ska vara seriöst och jag bidrar ofta med seriösa tankar och egna ideer. Däremot anser jag inte att någon har skyldighet att lägga ut något. Helt upp till var och en. Jag har alltid varit tacksam för allt som lagts ut. Jag har genom åren även blivit båd påhoppad och sågad. Det gör inget alls. Det ingår. däremot har jag svårt när man enbart ser det negativa och aldrig det positiva som folk bidrar med. och ska man såga så gör man det innan loppen. Sågningar efter loppen är så urbota ointelligenta så det blir parodi. Jag uppskattar ALLA här. Men jag gillar färgklickar. Det har jag alltid gjort oavsett vad det gäller. Utan de som sticker ut hakan ibland så skulle detta forum vara lika tråkigt som att se målarfärg torka. Alla här inne har olika förutsättningar och erfarenhet av trav. Vissa äger hästar. vissa har sett rav i några år. Vissa har sett trav i 40 år. Däremot spelar det ingen roll vilken kategori man tillhör. Alla vill och kan sjöa om det stämmer till! Sikta framåt istället för bakåt! Då sjöar vi obegr mkt oftare! LYCKA TILL I MORGON ALLIHOP!

MVH LAXDASEN(eller fiskpitten som någon sa för länge sen när jag hade provocerat någon till psykiska problem
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JANNE48 (+5), Pilkast (+1), Fyran (+2), riga (+6), mijo14 (+5), drakdead (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat