Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-07, 01:23   #110
varulv

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6374
Standard

Blir ett jävligt stort Jokersystem imorgon, Tycker det finns mängder med favoriter som helt enkelt plockas bort. Det är helt enkelt överstreckat på många svenska hästar.

1. A Hannibal - 32% just nu, på tok för mkt streckad, känns dock hårt att plocka bort den, av av många.

Dragen är: Tomorrowland, Armstrong och Funny Farm (Om denna går barfota, annars väck från lappen)

2. Vacqueyras, Castor och Herbie är alla jämnt streckade, Vacq är ojämn och en häst som har problem med fräschören, Castor vunnit mkt billiga lopp på Valla, Herbie vinner inte om han måste gå med skor ro.

Dragen: Costatantisoldi och BWT Engaged om barfota.

3. Womanizer plockas helt bort till 42%, Gillar verkligen Puttes analys av Surprise Lord! Big up till Putte! Monster drive är det tjat om vareviga lördag, hästen har vunnit 2 lopp på 29 starter. Expertena tycker hela tiden han står på tur, satt fast med rubbet, vinner när som helst bla bla bla.. Jag är absolut inte lika imponerad av denna sanslösa icke vinnare. Vinner han imorgon så gratulerar jag det hjärtligaste, men han kommer inte med på min lapp. Lutar åt att jag låser på 2.3.4

4. Spikar Tarantino OM banan blir så att han får fäste, blir det löst eller moddigt så lär han inte vinna och jag får då tänka om helt.. Förövrigt min enda spik i omgången.

5. Amina till 40% måste vara årets största skämt, snacka om att svenskarna är färgade! 3 raka segrar tagna i riktiga skitlopp. Finns inte en chans att hon vinner loppet. Detta är årets bjudning när det kommer till att fälla en av omgångens största favoriter. Vinner gör 10 eller 11. Mika säger själv att Desiree är han BÄSTA chans i omgången. Man skall då komma ihåg att han kör följande hästar: Funny Farm, Herbie Sisu, Force One, Amazing Soul. Varav både Herbie och Force är favoriter i sina avdelningar! Men som sagt, jag skrattar fortfarande när jag ser 40% på Amina, ett riktigt första april skämt..våren har kommit tidigt!! I detta lopp kommer jag att kliva in på vinnarspel, trio och tvilling också, underbara odds kommer att bjudas på!

6. Ulm till 55% är också rätt roligt, SÅ klar är han inte. Kommer att bli tempo i loppet och jag tror loppet vinns bakifrån, målar på ordentligt!

7. 1.2.3.7.10 så är loppet täckt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+50), Pilkast (+5), laxdasen (+10), Djingis (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat