Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-08, 13:45   #60
NicklasJ

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det finns väl ingen anledning att gå in här och gnälla på andras tips
Du är själv ansvarig för dina spel
Håller man inte med så ryggar man inte
Alla på ett forum är inte på samma nivå. Alla kan inte avgöra vad som är en dålig rek och vad som inte är det. Om man då inte kan följa analysen till varför blir det ju omöjligt att veta om man borde rygga eller inte.
Idén med ett forum där man ger och tar för att hjälpa varandra till vinster är då verkningslöst.

Med det sagt så finns det fortfarande många som kommer med mycket nyttigt. Och mitt tips till alla är att läsa folks analyser, intervjuer och övrig information, sen gå in och jobba stenhårt i lopparkivet.
Lär er vilka som vet vad dom pratar om och använd dom som bollplank till egna analyser och idéer. Va inte rädda för att skriva egna tankar och ta kritik på rätt sätt om någon kommer med en annan åsikt och va inte rädda för att ändra åsikt om det visar sig att man har fel.

Varje gång någon ger mig konstruktiv kritik eller kommer med en annan åsikt går jag in i lopparkivet och kollar igenom allt som finns för att antingen förkasta min egna idé eller stärka min tes. Man måste kunna lägga prestigen åt sidan om man vill vinna pengar.

Lycka till alla så vinner vi lite pengar idag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5), mijo14 (+8), Lillis (+15), Trinity (+5), drakdead (+3), V75fahlle (+2)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat