Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-09, 10:46   #16
PatrikLindwall

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

En match i premier league ikväll och jag hittar tre spännande spel för den matchen idag. Swansea finns att spela på till oddset 1,73 och jag tycker det ligger rätt. Swansea var riktigt bra mot ett formstarkt Newcastle senast och vann med 3-0 och kan dom göra något liknande idag så kommer dom ta tre lätta poäng.

Hull har haft ett par riktigt tuffa borta matcher den senaste tiden och förlorat de senaste fyra. Men ser man på ett längre perspektiv så har Hull bara vunnit 1 av deras 31 senaste premier league borta matcher. 11 poäng av 93 möjliga.

Ogiltigt spel-ID: 1856522

Om inte Barcelona, Real eller City spelar på hemmaplan kan man ställa sig frågan, kan båda lagen göra mål? Jag ställde mig den frågan inför denna matchen och svaret blir nog faktiskt nej. Hull har bara gjort fem mål på deras borta matcher denna säsongen och tre av dem kom i en och samma match. Så tittar man på Hulls sex bortaförluster har man bara gjort två mål. Alltså ett mål var tredje match.

Nu kommer vi till det lite kniviga, i 9 av 10 fall satsar jag på under 2,5 mål när jag tror att båda lagen inte kan göra mål. Men idag tror jag Swansea enkelt kan göra alla målen på egen hand. Så jag spelar på över 2,5 till 2,14. För att få ett bättre odds skulle man kunna vänta en stund in i matchen med att lägga bettet eftersom inget av lagen är kända för att göra tidiga mål.

Ogiltigt spel-ID: 1856523

Ogiltigt spel-ID: 1856524

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l

Senast redigerad av PatrikLindwall den 2013-12-12 klockan 09:26.
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat