Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-11, 12:52   #260
Methodwaste

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Dagens Spel 11/3

Ok då blev det minus igår, ungefär 8U, egna spelen gick helt OK och både fotbolls och baseboll -ryggarna satt bra. Det var NBAn som gick hårt men det är inget att sura över den har gått i princip spikrakt upp sista tiden så där finns "lite att ta på" om man säger så... nu kör vi igen!

Egna spel

Holland - Eredivisie
Ajax vs VVV Venlo // OVER 4.5 GOALS @ 2.85 4/10 Betfair WIN

Spoiler:
Farligt spel, men är det någon match som ska över 4.5 idag är det den här. Kommer inte reka den ordentligt då den börjar om 15 minuter och reken isåfall postas efter matchstart... Men spelar av följande anlendingar, Ajax gjorde många besvikna när de "bara" vann med 0-1 borta mot ADO Den Haag i förra omgången. Känns som halva Europa satt på Ajax -2.5... nu kanske folk slutar spela på målglada Ajax matcher för formen är "bruten", NEJ säger jag, anledningen till att Ajax inte öste in mål i förra matchen var för att ADO var för bra!, det är stor skillnad på motståndet de möter idag!

En capper jag följer som är oerhört duktig på Holländsk fotboll har idag rekat Utrecht -1 på hemmaplan mot just ADO den Haag, matchen är nu i 45e minuten och ADO leder med 2-0. Den här killen är väldigt duktig och inte ofta han träffar så fel (ligger 3 mål back med hcp nu!), jag tror att han underskattade ADO precis som alla gjorde när Ajax mötte dem förra gången... därför tror jag inte att det är Ajax "målsvit" som är knäckt, motståndet som dök upp var bara tuffare än vad de trodde!... Idag har Ajax HEMMAPLAN (där man snittar 3.5 mål/match!) och VVV Venlo som kommer på besök är inget bra lag alls, 7/8 senaste borta matcher är torsk, när Ajax mötte Venlo på bortaplan vann de med 0-4, och för två omgångar sedan förlorade VVV Venlo hemma mot PSV med hela 2-4. Motståndet de ska fightas med idag är i högform, öser in mål och har hemmaplansfördel... jag ser goda förutsättningar för över och kör på med medelinstats...

Ryggar

Ryggarna på de svenska fotbollsspelen körs med VÄLDIGT låg insats, testar en ny capper och håller alltid väldigt låga insatser innan jag ser att det går bra. Om ni ryggar så gå inte in all-in där ;-) ... (EDIT: Jag har börjat skriva fel och formulera mig som ett jävla kioskmongo, har nu ändrat till "gå inte all-in där" men hade givetvis skrivit "gå all in där" innan... man blir ju skrämd av sig själv...

Fotboll

Guimaraes vs Olhanense +0.5 @ 1.95 2/10 NordicBet (Spela X2, samma sak!)
Postar en motivering på denna, en stabil källa som leverarar bra spel..
Spoiler:
OBS: GOOGLE TRANSLATE SÅ LITE KRYPTISKT TEXT...
Karantän-regn över Guimaraes
Det gick illa fel för Guimaraes sist. Laget hade fyra röda kort och ett stort antal indragningar kan bli kostsamt i kvällens match mot Olhanense.

Guimaraes - Olhanense X2
Odds 1,95 på NordicBet
Spela Stopp söndag 11 / 4 kl 21:15

Den kokta helt mot Vitoria Guimaraes, som fick tre straffsparkar mot det och fyra röda kort i den lokala showdown mot Braga. Dessutom var det mittfältet man Moreno nionde varning på säsongen och är också i hörnet.

Med andra ord, brist på hälften av 10 utespelare som förespråkade från början förra helgen, och även om Guimaraes har en trupp med en rimlig bredd kan det inte undgå att sätta sin prägel på spelet, speciellt de offensiva delen, där fyra av de sju första spelarna den interna skytteligan listan saknas.

Olhanense är inte en stor besättning, men har visat anmärkningsvärd styrka under de senaste två matcher, där de fick fyra poäng och gjorde sju gånger. Ganska vackert, under förutsättning att inom två sammandrabbning hade gjorde 18 gånger i säsongens tidigare 23 matcher.

Du får den starkaste formulering, och därmed nästan dubbelt pengarna som en super insats punkter till Olhanense.

INSATS: 2 / 6.

Utrecht -1 vs ADO Den Haag @ 1.943 2/10 LOSS

Syrianska FC vs Ljungskile @ 1.826 0.6/10

Kalmar FF vs Malmo FF
Over 2.25 goals @ 1.680 0.6/10 WIN

Halmstads vs Mjallby @ 2.03 0.4/10 LOSS

Baseball

Toronto Blue Jays vs Baltimore Orioles
Under 9.0 runs @ 1.813 5/10 Pinnacle

NBA

Houston Rockets vs Phoenix Suns
Over 222.5 points @ 1.909 6/10 Pinnacle

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-04-11 klockan 16:20.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng