Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-12, 02:07   #1
varulv

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6376
Standard

Vincennes 12/12

Intressanta lopp på Vincennes. Ska göra mitt yppersta för att bjuda på några fina drag åt er.

Jag har United Face ute till start i V4 avd 3. Att han anmäldes till loppet berodde enbart på att det krävdes ytterligare en till start för att dom skulle splitta loppet i 2st avd. V4 avd1 och 3 är alltså "samma lopp". Stallet plockar även ut Orion Kronos och på detta sätt blev det mer fördelaktigt för honom. Vincent kommer att köra United och Christopphe kör Orion. Vi har inga större förhoppningar alls. Orion kommer att köras lugnt och United får ta det som bli över. Martens tycker dock att det finns kapacitet i United och han kommer att utvecklas bra framåt. Vi siktar på nästa år med honom, det känns extremt spännande! Orion har tränat på bra sen han kom ner, första 2 månaderna gick han enbart i hage men senaste tiden har han gått för fullt, han har skött träningen mkt bra. Uniteds flopp på jägers senast berodde på en kraftig infektion. Han plockades ner till Frankrike direkt efter den starten och även han har fått gått i hage under en tid men tränas nu för fullt och rapporterna är goda. Jag hoppas United gör ett bra lopp och fungerar fullt ut! Det räcker för mig i detta rövargäng.

Återkommer under morgondagen med drag till VIncennes.
varulv är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat