Ang. Maharajah. När skorycket väl kom på Mantorp 6/4 avslutade han sylvasst. Starten efter, andra starten någonsin utan skor, var uppvisningen i Olympiatravet. Senast hörde jag att Marre gick med brodd?! Rätta mig gärna om jag har fel. Jag säger inte att Hultman kommer rycka både fram- och bakskor på lördag men jag inbillar mig att Marre inte trivs med brodd. Vid lättning i balansen - då känns han intressant för formen borde vara hyfsad. Men troligtvis nöjer de sig med att gå som snabbast över mål och loppet bör garderas.
Oasis Bi hade varit riktigt intressant med BG och framspår. Lopp i kroppen nu. Var på plats på Mantorp 6/4 och den uppvisningen glömmer jag inte. Det kan gå ändå. Halsinfektionerna i stall Heiskanen oroar och Solvato rankas ner. Nästagångaren i loppet är Capello Bob och tar man några hästar tycker jag den är given.
Som flera redan sagt så hade Arazi Boko varit mycket intressant med spår 1-5. Bör bli tufft nu. Stelton känns som troliga vinnaren och Parodie är draget.
Överlag känns det som en svår omgång på förhand och jag kommer enbart spela med en spik. Ej bestämt vem det blir.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|