Citat:
Ursprungligen postat av dyrer
lite kort om tid nu men för den slanten så skulle jag vilja satsa på typ 2000-50000 (max) utdelningsintervallet. abcd har jag aldrig kört själv, tycker brytpunkterna mellan kategorierna är för godtyckliga å många verkar stöka till det med b-hästarna.
gillar å filtrera med utgångar på bästa häst, trolig spetshäst å underspelade drag på olika vis för å nå målreducering, kanske maxreducing på riktiga långskott med okej övervärdig men inte speciellt högt, som jag ändå vill ha med på kupongen, samt överspelade hästar med relativt hög chans, tex favoriten i sista som ofta har alldeles för hög procent på kvarvarande kuponger dom gånger jag inte plockar bort den helt
|
ABCD är bara ett specialfall av utgångar, så att såga det ena och hylla det andra blir lite motsägelsefullt kan jag tycka. Bara för att man namnger utgångarna och inte kan ha överlappande villkor gör det ju inte till en helt annan metod...