Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-15, 13:09   #55
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dadde Visa inlägg
Kan man på t.e.x jokersystemet utnyttja en häst som både A o B häst sammtidigt?om jag har kravet
1-3 A
1-2 B
1-2 C
0-1 D
t.e.x. Den hästen tror jag mycket på även om den inte är så mycket streckad o vinner den så har jag ju chansen till 2 sjuor.och om den här blir den ända B häst som går in så har jag fortfarande chansen till 7 rätt annars hade ju jag varit borta om jag inte hade fått in någon annan av de andra B hästarna i de övriga loppen,på det här sättet kan man ju uttnyttja den här hästen på ett bra sätt i det här sättet av krav.
Reduceringsprogrammen skapar normalt sett inte dubblettrader om man inte "trixar" lite.

I Jokersystemet så är det "Faktor" som gäller. Om du väljer ut en häst med Faktor=2 så dubbleras alla rader som den hästen finns med på. Det leder till att du vinner dubbelt om hästen vinner. Tänk på att systemet blir dyrare att lämna in när man använder den här funktionen.

HPT har en motsvarande funktion, men den fungerar inte som Jokersystemet utan mer på u-radsnivå och med högst en häst/lopp/u-rad.

Om det är något annat än att dubblera insats/vinst på just den hästen som du vill uppnå med att ha hästen som både A och B så får du förtydliga det.

Senast redigerad av Strappa71 den 2013-12-16 klockan 10:23.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat