Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-15, 15:40   #12
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2204
Standard

Hatten körde med kvällstidningsrubrik ser jag nu.

Fantastisk tipster 116& roi

Och så det finstilta. Resultatet varierar från 108 till årets 116% över dom sista fem åren.

Citat:
Detta är förstås en sorts toutning men begränsad till en person. Jag kan tänka mig att liknande samarbeten existerar mer än man tror och har stora fördelar i mina ögon.
Ja det finns så klart personer som dammsuger marknaden på investeringsmöjligheter och nu har du blivit drabbad själv.

Se bara till att du får bra/rätt betalt. Går säkert att luska rätt på ens marknadsvärde. Påminner lite om stejk i poker och har säkert funnits i alla tider. Minns själv att det förekom när man var högaktiv för över 20 år sen. Man gav "hästen" en bunt med pengar och satt han vid lämpligt bord, ja det kunde han oftast snoka upp själv då det låg i hans intressen också. Själv så kunde finansiären gå hem och syna kudden.

Inget jag sysslade med själv dock då jag knappt litade på mig själv då det gällde pengar. Man skulle bara ha legat sömnlös och grubblat och då kunde man ju lika gärna spela själv.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat