En klaring...
Ni som har tillgång till lopparkivet bör kolla in Lord Rocket från Ax 10/11, den följde med som vinnare på Ös 24/11, va helt ruggigt bra där, satt både V5, Vinnar & Tvilling spel, startade sen B luciadagen där jag tyvärr inte hann va med på V64an, hann bara vinnare & Tvilling, hästen är i psykform!!
Ser dessutom ut att kunna bli lite körning från start Mandarino, Schwering, Calvados ev även Flip men Ohlsson söker nog bara pos långt fram, helst innerspår då Flip är bäst på kortare speed...
Jag tror bara östman städar på Lördag.
Ultralum...finns inte i min kalender att spika LE i ett V75 lopp, hästen tillräckligt bra men ekipaget...LE är ingen driver, han åker mest med, finns en liten risk att pållen inte tar i från start, spec med volt, om LE kan "brisa# upp hästen innan start kanske...ingen spik för mej iaf omän bra form på pållen, xtra bra spår med bara 3 häst på den volten, första häst ja, men att lägga pengarna i körhänderna på LE känns osäkert...
Att Noss Wood kommer med på 79 poäng (8e plac i lunchlopp samt 4a i B-lopp) & Really Queen med 0 (noll) poäng säger ju lite om klassen på loppet.
Lyycka till med era lir.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|