Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-15, 01:07   #41
Furre
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Hmm, har visst för mig att du hade 50 hatkommentarer emot dig på bettingbloggen, du kommer ständigt med dumma påståenden och är allmänt dryg. en liten tonåring som går in och försöker köra över en kille som plussat nästan 400 k på ett par månader?, haha.. ska följa din "blogg" hädanefter, btw hänger inte på R&K, har bara hört att du är väldigt opopulär där med

kom in i matchen och håll inte på o spela allan på denna sida med
Hmm, 50 hatkommentarer, utveckla. Har bara fått positiva svar därifrån, bland annat NHL Gambler som skrev att jag missat ett av hans spel, och att Xperten ville jag skulle följa honom också, förutom från RobinD som sa att min statistik inte var riktig då jag blandade ihop han, i mitt huvud, med Jarelinds spel på målskytt.
Men nu läggs den ner, då de tar mer tid än jag hade räknat med.

Tjänat 400 k på ett par månader = Jvk?

Jag skrev ju bara den bittra sanningen, tyvärr. Jag har alltid sett honom som "en av de fem stora" och ryggade ofta blint vissa gånger. Och de var därför jag räknade med honom, till en början i min statistikblogg över de mer meriterade rekarna.

Men något som var skrämmande var att han hade gått back 712 kr av min lilla budget på 1000:-, till en början... Sen att han skrev att han hade en helt okej dag när han gick + - 0 och sen la upp statistiken blev han irriterad, och därav många andra som ansåg honom som gud inne på RoK.
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat