Citat:
Ursprungligen postat av draken
Är du lika full som jag i kväll varulv. Du brukar inte tendera åt det aggresiva hållet utan ha jävligt bra koll. Är det verkligen läge att investera på din pålle eller mest fyllesnack ala mig eller dasen  .
|
Nä, jag blir bara sne när en jävla snorunge till lallare sitter o skriver ord som kamel, lus osv om Bearhawaii. När han dessutom skriver en väldigt kass write up ang hans syn på omgången, endast bestående i att han vill ha någon form av bekräftelse då kokar jag lite mer. Har svårt för människor som utger sig för att kunna men inte kan..bättre då att vara öppen, lyssna, ta in och ha en ödmjuk framtoning. JAG är oftast aldrig dryg eller stöddig om det inte helt brunnit i skallen på mig, vilket det gjort runt den där dåren! Träffar honom mer än gärna ensam face to face, men det saknar han bollar för. För forumfriden skall jag dock lägga ner nu mot detta patetiska skämt till travspelare.
Och om nu rasselin vasselin ev är på bergsåker imorgon eller på valla den 26:e.. träffa mig då, min inbjudan står dig helt öppen på livstid..
Nu åter till din fråga om det är värt att investera i hästen imorgon. Jag säger som jag gjort hela tiden ang imorgon. OM han kommer gå barfota och bike, så vinner han loppet oavsett position (Inte 3:e runt om dock) detta förutsatt att han FUNGERAR FULLT UT. Sen om detta är värt att investera i, det har jag ingen åsikt om.