Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-21, 00:40   #340
RazshVollril
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Jag förstår vad du tänker. Grejen är att Peaberry kommer köra för spets, Tresor kommer göra det samma = idiotöppning = kommer öppna lucka för VC att gå ut i andra spår och inte fastna om han vill. Beroende på hur länge 2 och 3 kommer fightas om ledningen kommer loppet gynna antingen 3 eller 11 och med lite klaff så kommer VC att ta hem loppet.
Peaberry kommer ta spets. Det är redan klart. Tillman säger att hon ska köra i ledningen desutom eftersom hästen är i toppform och klättrade på Ed You näst senast och vann enkelt senast med en träningsrunda på banan bara.

Skulle då Bergh pressamed sin häst kan det gå illa om Tillman väljer att svara, men kommer Bergh pressa fastän han har tre hästar i loppet? Det är svårt att säga men jag kommer jaga honom genom norrlandsskogarna med karta, kompass och gps ifall han kör sönder Peaberry i loppet.

Väljer Tillman att släppa vinner den om den får lucka - vilket kanske inte är det troligaste scenariot men inte uteslutet heller.

Sen hoppas jag ju att Elles W Fill kommer hamna i dödens och välja att stanna kvar där, det garanterar seger för Peaberry!

Men hur nr 3 ska vinna kan jag inte se. Visst, kommer den till dödens och Tillman släpper ökar ju möjligheterna men tror inte hon släpper.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat