Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-21, 00:46   #342
RazshVollril
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enrico1 Visa inlägg
Byt huvud! Det kanske t o m blir 'Amiralen' som går fram och trycker sönder ledaren till förmån för 'Chefen', såvida att inte ngn av hans intressen redan sitter i vinstposition?!
Det är väl inte omöjligt att Amiralen kommer relativt tidigt. Svårt att säga. Men tror absolut inte den kommer trycka sönder ledaren om inte Uffe själv anser att hans häst vinner med det upplägget.

Det här med stallkörningar verkar ha fastnat lite för mycket i huvudet på vissa bara för att Melander tryckte upp tempot med sin häst för ett tag sen.

Jag säger inte att det inte existerar men det skulle bli lite för uppenbart med dessa hästar tycker jag. Vi får se vem som vinner. Just nu håller jag Peaberry högst. Bästa hästen i loppet, bästa spåret och garantispets samt oöm för skor och brodd.

Det räcker långt för att jag ska spika. Om den vinner får vi se som jag skrivit tidigare också. Jag har åtminstone en spik jag står för - vilket många andra här inte har. De bara kritiserar utan substans samt skriker ut klaringar som t o m är mörkade för övriga på forumet. Bara eliten ska veta att Global Legislation tar ledningen tydligen!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat