Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-21, 10:51   #86
Tamuli

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Tack för de snabba svaren man fick på sina frågor, har alltid varit intresserad av trav men tidigare spelade jag bara lite då och då, är det senaste året som jag övergått från stryktips m.m till att enbart köra på travet.
Men har känt att det är allt för ofta man missar en häst som man hade velat haft med men inte haft råd med när man kör matematiskt och därför beslutade mig för att prova på att köra enbart reducerat istället.
Skönt då att man får så snabba och bra svar på sina frågor och funderingar och samtidigt kul att man själv ser att man inte är helt ute och cyklar med sina tankar kring att bygga upp ett reducerat system.

Sen att man sett att det finns miljoner olika kombinationer av krav osv det får man ta tag i fördjupa sig lite senare i, nu vill man ju först lära sig att lägga A,B,C rank och antal dylika hästar på rätt sätt.
Man ska ju skynda långsamt med nya saker och lära sig ordentligt sådan är iaf jag, vill inte göra något halvdant utan vill lära mig till fullo :-)

Sen har vi ju alla olika tankar om vilken/vilka hästar som är de bäst osv men det är ju en helt annan femma :-)

Så återigen tack för de snabba svaren
Nu ser vi till att sjöa massor idag inför julen

Senast redigerad av Tamuli den 2013-12-21 klockan 10:53.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat