Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-21, 11:26   #405
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kajsa tar inte spets

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
En vecka i pastans underbara land gör underverk för kropp och själ, så nu är man laddad för att få in de sista julpengarna.

Tänkte jag skulle läsa ikapp och se om man kunde bli serverad en lika klar som den man fick i DD1 igår, men här verkar det mest ha mätts k*k under natten.

Så det fick bli att snabbplugga omgången själv och jag kan bara konstatera: vilka skittävlingar. Om det vore för jackpot hade jag tagit jul och dykt upp igen till annandagen.

Lopp1: Många streck, men brukar inte BG vinna sånna här skitlopp? Given A-häst
Lopp2: MB är stenklar och dagens bästa spik. Bästa häst, bästa läge och överlägset bästa kusken. Hur ofta vinner resten av kuskarna på V7. Både hästar och kuskar e löss, hur fan kan det loppet platsa inom V7. V4-3 eller V4-4 är ju bättre. Nåja, hästen är ju löjligt överstreckad på sina 80% i insats. Men va fan det finns ju inget annat och alla andra spikar är ju också kassa. Det ger miljoner även med en Järvsöfaxfavorit.
Lopp3: 3 eller 7 i spets, kör båda som A. 1,8,9 som skrällar
Lopp4: Är lite inne på att Kajsa tar spets och hoppas hon kör där. Ratar BGs , sto och långresa. Bearhawaii är ju bästa hästen men tills den fungerar fullt ut får den bara hänga med. Kommundragen är ju 4 & 9
Lopp5: Läste att 1-4 rankade isbjörnar vinner 77% av loppen. tar med den 5:te (Trollviktor) som A och hoppas på SoS. Sen blundar jag när loppet går.
Lopp6: bästa hästen är 8 Rico Follo och från ett bättre spår hade spiken varit självklar, nu bara A-häst och kanske utgång. Bergs Inverne-hästar ska med, däremot tror jag inte att Tillman vinner med Peaberry. 5,9,12 som spelvärda skrällar
Lopp7: 6 Ultralum är väl stenklar, given som A-häst. Men för att ha lite puls vill jag jobba in 1,11,12 som B och tar med 8,10 som C. Illinois Rose är såklart chanslös, men den kan speeda en liten bit och som promillehäst känns den lite kul.

Summa:

Bästa spik MB
A-hästar: Berlusconi, MB, 3&7, VF, Trollet, Rico F, Ultralum. 3 ska vi jobba in
skrällarna: 1,9 i tredje, 5,9,12 i sjätte och Illinois Rose i sista