Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-21, 21:46   #20
jocklon

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Jag vet inte hur HPT fungerar.. Men jag är en flitig användare av jokersystemet som jag har använt i många år nu . Jag lämnar in i stort sätt alla system från V4 till V86 med hjälp av det.. Är grymt nöjd med hur lätt allt är, och att man kan läsa precis hur hästarna ha gått senaste 5 starterna är ett stort plus tycker jag. Men visst är dom ena jävla hycklare på att ta betalt... för bara några år sedan kostade jokersystemet 495:- idag kostar det 695:-! Jag tycker att det är jävligt girigt att ta såpass med pröjs för det.. Jag menar, hur mycket kan det kosta att marknadsföra, utveckla detta programmet?? marknadsföringen lägger dom nog inte en krona på. Dessutom så kan man bara använda programmet på 2 datorer, vilket är helt värdelöst!!!! Jag använder mig av fyra olika datorer men kan alltså bara ha jokersystemet på 2 av dom 4 vilket är riktigt kasst. När jag ringde dom och sa att jag ville ha det på ytterligare en dator, så svarade dom bara att jag var tvungen att köpa ytterligare ett abbonemang för 695:- till isf! Kundvård??? nej inte direkt!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat