Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen
Jag har inget emot kritik alls. Och det har inte många andra heller..men du verkar ha typiska drag av av syndrom där empati inte ingår alls. Finns många såna människor.... du kan nog få huvudrollen o BRON om Hellin inte orkar fortsätta.... tragisk men sant.Jag tycker du har bra kunskap och ideer men när det gäller ditt sätt här så kan jag säga att ingen gillar det.
|
Nu ska du inte snacka för andra mer än dig själv och kanske någon till. Det är många som inte gillar dig heller här. Jag har inget emot någon! Jag håller mig också utanför personangrepp och försöker bidra till bra stämning men ibland med djup humor. T ex med linjalen inatt.
Jag kan uppfatta en del som dryga här, det stör mig väldigt lite. Jag läger lite syra i ett inlägg då bara. Sen går jag vidare. Dock verkar ju en del här få spritkickar som måste tas ut på andra.
Sällan jag kommer med kritik här. Ofta är det enbart när någon är snett på det enligt min uppfattning i ett lopp och å försöker jag förklara varför. Jag har låg ton i min framtoning, men smäller någon mig på kinden smäller jag tillbaka. jag försöker delge den informationen jag har och jag anser att även andra bör göra det. Tycker det är rätt barnsligt när en del bara delger viss info till ett par personer här.
Som flera skriver så borde vi bara hjälpas åt, det borde löna sig i längden! Risken är bara att man tröttnar att lägga ner tid här aktivt då det trots allt tar en del tid som man kunde studera mer. Men det är kul att hjlpas åt - tycker jag iaf.
Sen ser jag ytterst få serier så har ingen aning om vad Bron handlar om. Men den är väl ok vad jag hört.
Men du får gärna ge mig rak kritik på vad det är du och några andra stör sig på vad gäller mitt sätt. Det finns de som uppskattar det också. Men kom med det då och inte bara det ytliga! Samma anledning som man bör skriva varför något är klart eller avslag och inte bara att det är så. Det hjälper föga nämligen - samma här!
Är du i Skåne bjuder jag på en öl så du slipper sitta och tugga citron hela tiden. Du måste dricka tequila innan du biter i den nämligen!