Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-22, 01:23   #36
RazshVollril
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
aldrig bitter....inser däremot när någon inte håller måttet... börja visa empati så ska jag omvärdera dig....jag ger 100% konstruktiv kritik... och den är befogad här.
Du ger ju ingen kritik. Du bara hackar. Att kalla någon "psykfall" är inte kritik. Det är inget som någon kan ändra om man inte vet vad et är som personen stör sig på. Så billiga poäng får du inte av mig

Empati? Jag har fullt av empati. Men när folk vill uppfatta allt annorlunda spelar det ingen roll. Jag står för mina åsikter och kommer alltid göra. Men jag har oftast en förklaring till varför jag har dessa åsikter. Jag kastar inte bara skit omkring mig som en gödselspridare

Du måste ha en väldigt stor och öm tå ifall man kallar en viss häst kamel, annars skulle du aldrig bli så sur och frustrerad att du kallar mig psykfall. Jag hoppas åtminstone inte det, får då vet jag itne vad det är för fel

Varulv var full och otrevlig igår, men det var ändå inte så farligt. Man får ta det, även han får ta när jag snackar om kameler. Sen förstår jag att det är hans älskling, men han var nästan mer iriterad idag än glad över att den vann. Lägg energin på rätt ställe. Jag har inte klankat på hästen mer än när det varit befogat. Skulle den köras barfota och med jänkarvagn skulle den bli farlig om den inte hoppar bort sig. Det svängde fram och tillbaka i infon där.

Bli inte så bitter så fort någon har en annan åsikt än dig eller varulv. F<örsök ta det hela med en klackspark dessutom, livet blir lite enklare då - om än inte mycket. Trodde du var en sådan person men kanske har missbedömt det hela.

God jul på dig och är du i Skåne så finns erbjudandet kvar!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat