Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-23, 08:09   #78
Tamuli

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Hade 2 spikförslag från början som till slut blev 4 tänkbara spikar: Xena Brick, Castor Boko, Riff Kronos och Orrecchietti.
Men så varför krångla till det, blir spik på Riff och Orre.
Garderar Xena och Castor med 2 hästar i varje, Xena får sällskap av Bradley och Rafael Blågul medans jag slänger in Kemas Magic och sen Bono Boko med Castor.
Var något jag fastnade för med Bono Boko när jag satt och läste igenom startlistan så tänkte att den får komma med som roligt skrällbud.

I övriga 3 loppen blir det 5x7x7 så får vi hoppas lite på några skrällar även om det på förhand ser väldigt favoritbetonat ut.

Kraven blir att 1 av Frankie Ale, Xena Brick och Lotuscherie måste vinna (A-Hästar 1-3 krav)

Och max 1 av mina C Hästar får vinna Avd 1 Iniesta D.E (Som jag inte vågar lämna helt utanför lappen även om jag inte tror så mycket på den idag),
Avd 5: Love Leg, Caterina Murino (Samma sak som med Iniesta), Priceless Pellini (samma som föregående),
Avd 7: Ålands Vikingen och M.T Guti

Blir dessvärre tidig inlämning idag, ska åka vid lunch redan och då bär det av ut i skogen utan tillgång till Internet, så åter på annandags morgon.
God Jul på er alla här och lycka till ikväll.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat