Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-23, 21:47   #340
sandro

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Sandro om du kollar några sidor bak så ser du att jag sågat Monster Drive helt och sagt att Orre är totalt överlägsen. På första sidan så står det tom att den tar dessa från dödens om det krävs
Jo jag såg det, ser även att 5-6 månader är när hela eliten är ute precis som du säger men du förstod nog vad jag syftade på att det helt enkelt kommer ta tid innan den tar segrar i guld

Clarund : Inte många rätt här heller, man sätter ju 2 spikar i storfavoriterna som inte ens är svåra att hitta, men skulle ha varit 2-3 rensare i några lopp om man skulle ha varit bra på det och haft det inom ramarna.

Förresten någon mer som reagerar på dagens V75 sändning i atg-live när dom frågar gästerna i studion saker och då kopplar bort ljuder för oss som ser på atg-live?

Är det här något nytt sparpaket från atg där vi som betalar ska finna oss i att inte ha ljud 3-4 ggr / lopp? Är ju fan skandal i så fall.

Hur ser det ut på"orre Stefan? Sedan knäpptyst och ljudet mutat i 10-15 sekunder för oss som ser på live när Hultman svarar på frågan.