Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-24, 19:17   #9
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Håller du på tillräckligt länge så kommer det sluta med att bägge går back. Lika självklart som att den som går emot rött/svart/va fan som helst som ger dubbelt på rouletten går back tillsammans med den andre.

Då är ändå bankens fördel på rullen bråkdelen av vad den är på detta projekt.
Vem vet, holms kanske har en egenskap av att kunna plocka ut just förlorare med extra ev- (vilket samtidigt betyder att han även kan plocka fram vinnare med ev+ på andra sidan). Han känner trots allt till hur man får ett ROI över 100%, men väljer att inte hålla på med storlagen.

"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- Tobias Holm

Men om vi ska vara seriösa då, jag håller med dig. Bolagens vig kommer döda TS projekt och de båda kommer ligga kring 97%.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat